| Aisya Sufiah's Blog |
ABOUT ENTRY LINKS STUFF FOLLOW Dashboard



Puasa!
Thursday, June 5, 2014 • 2:51 AM • 0 comments
Bismillah...Hai blog!^__^

Hurmm...cepat betulkan masa berlalu...skarang dh bulan jun..pertengahan tahun 2014....x lama lagi saya nak amik UPSR...bila difikirkan.saya rasa sangat berdebar..saya harap saya dpt jawab semua soalan dgn baik dn dpt 5A!saya nk tgk umi dgn abah saya bangga dgn saye...Nenek dn atok saya pun menaruh harapan pada saya..hurmm..kalau boleh,saya x nk menghampakan mereka..saya akn cuba yg terbaik..tapi saya x tau knp..saya mcm x ada keyakinan diri..saya ada baca satu buku motivasi tau...dalam bku tu,ada tulis bahawa tanggapan pada diri,adalah satu doa...saya takutlah...saya selalu menganggap diri saya lemah,sukar untuk mendapat 5A...tapi saya akn berusaha.!!^_^...Okey,untuk pengetahuan awk,x lama lagi,saya nk puasa!!!x sabar nk tunggu 29/6,... saya mmg x sabar nk puasa..lps puasa...hari raya kan???Ha!saya mmg suka sangat hari raya!!!x sabar rasanya nk balik kampung,lps tu main bunga api dgn sepupu saya...nk nyalakan pelita,bakar lemang...Ooh!!mmg saya exited giler!!korang semua pun mesti suke hari raya...betul tak??sapelah x suke hari raya...saya rasa mmg semua org suke hari raya...ke..ade yg x suke??Ahh! tu blakang kira...yg penting mmg 98% rakyat malaysia mesti suke bulan puasa dn hariraya...kan3???hheheh..okeylah..saya pun dh penat ni...saya nk rest kjp okey??daripada tadi lagi saya hadap laptop ni...lps satu,satu hal yg nk dibuatnyer... okeylah! bye.. ^__^





Thanks For Reading !


PASTFUTURE
The star owner

Assalamualaikum. Welcome to my blog. Here, i pour my heart feeling ^_^

WeChat here

Sweet Memories

Archive

CREDIT SECTION


Full Edit by: @esharky_
Owner blog: Your Name
Edit:HB