| Aisya Sufiah's Blog |
ABOUT ENTRY LINKS STUFF FOLLOW Dashboard



My friends and I
Friday, May 23, 2014 • 9:00 PM • 0 comments
Bismillah..
Hai!harini saya nak kongsi gambar kawan2 saya..maklumlah thn ni thn last saya ada di SKDJ.. sekolah saya yg sangat saya sayangi..(yeker??)hehehe setelah 5 tahun belajar die sekolah ni(lagi satu thn saya blajar kt sekolah lain) ..x lama lagi tibalah masa untuk saya tinggalkan sekolah ni...bye-bye sekolah ku...hehehe... i will mis my friends..tq to all my friends..korang dah buat saya happy..banyak kenangan yg x mungkin dapat saya lupakan...insyallah..saya xkan lupakan korang sampai bila2.. :')


                                                               Waktu perhimpunan...
                                          

                                                     Bacaan Yassin...setiap hari jumaat)
                                      

                                                bdk yg sangat menyakitkan hati...


                                                                 Perhimpunan...


                                                               Ketua murid buat ucapan..


                                                    Barisan pengawas perpustakaan...


                                                          Barisan pengawas sekolah...



                                                        Berebut nk jwb kuiz.. -_-'
                                             


                                                    6 putra 2014... (my beloved class ^_^)
  

                                                                   Hari sukan....



                                             Menyanyikan 3 buahlagu sewaktu hari sukan 



                                            Antara pelari yg bertanding(bdk baju biru mng)


                                                 peserta yg akn membuat persembahan...



                                                      My classmate(irsyad)main biola..


                                              Persembahan. waktu hari anugerah


Waktu akhir thn..
                                                              

                                                   with heba and qaisara(2 kwn baik saye)
 
                                                          At birthday party oya






Demikianlah gambar kawan2 sye...mmg saye akn rindukan korang...you guys is always in my memory... :') muaahhh! ☺




Thanks For Reading !


PASTFUTURE
The star owner

Assalamualaikum. Welcome to my blog. Here, i pour my heart feeling ^_^

WeChat here

Sweet Memories

Archive

CREDIT SECTION


Full Edit by: @esharky_
Owner blog: Your Name
Edit:HB